Polityka Jakości

Celem działania Novum S.A. jest pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań gospodarstw domowych w zakresie usług niezbędnych do ich funkcjonowania.

Naszą misją jest:

 „Świadczenie wysokiej jakości usług po konkurencyjnej cenie przy zachowaniu najwyższych standardów w zakresie obsługi Klientów.”

 

Naszą ideą jest zasada ciągłego doskonalenia wszystkich czynników organizacji mających wpływ na ostateczną jakość oferowanych przez nas usług.

Ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością pozwoli uzyskać zadowolenie i satysfakcję naszych Klientów a także wpłynie na rozwój i zdobycie mocnej pozycji na rynku.

W zakresie sprzedaży usług dokładamy wszelkich starań aby zapewnić:

  • Konkurencyjne ceny usług.
  • Przeprowadzenie profesjonalnego i rzetelnego procesu sprzedaży usług.

W zakresie świadczenia usług dążymy do zapewnienia:

  • Sprawnej aktywacji usług dla nowych Klientów.
  • Profesjonalnej i kompleksowej obsługi Klientów.

Osiągnięcie powyższych celów realizujemy przez:

  • Oferowanie usług o wysokiej jakości ze szczególnych uwzględnieniem terminowości, dokładności, rzetelności oraz profesjonalizmu.
  • Stałe podnoszenia jakości świadczonych usług.
  • Identyfikowanie potrzeb Klientów i monitorowanie ich zadowolenia.
  • Indywidualne podejście do każdego Klienta.
  • Zwiększanie skuteczności i efektywności procesów zapewniających doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
  • Podnoszenie wiedzy i kwalifikacji pracowników w zakresie Systemu Zarządzania Jakością.
  • Zaangażowanie wszystkich pracowników  Novum S.A. w zarządzanie jakością.

Zapewnienie realizacji i rozwoju procesów jakościowych jest najważniejszym zadaniem pracowników Novum S.A.

Niniejsza Polityka jakości stanowi zobowiązanie wobec naszych Klientów. Została zakomunikowana przez Kierownictwo: jest znana, wdrażana i respektowana przez wszystkich pracowników Novum S.A.